“Gıda Güvenliği” Temalı Sergide Yerimizi Aldık

“Gıda Güvenliği – Topraktan Tabağa Gıdanın Yolculuğu” temasıyla düzenlenen sergide ekotim öğrencilerimiz de yerini aldı!  Öğrencilerimiz hem kendi eserlerini inceleme hem de farklı okullardan arkadaşlarının çalışmalarını görme fırsatı buldu.

Bu anlamlı etkinlikte, gıdanın doğadan sofraya uzanan yolculuğu birbirinden yaratıcı eserlerle anlatıldı. Çevre bilinci ve sürdürülebilir yaşam konularında farkındalık oluşturan sergide emeği geçen tüm öğrencilerimizi tebrik ediyoruz!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir